Logo MIĘDZY ODRĄ A BOBREM

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 9922
W sumie: 35078

Nabór 1/2023

Nabór nr 1/2023 w ramach przedsięwzięcia 2.1.1 Wsparcie dla rozwoju integracji społecznej poprzez inwestycje w infrastrukturę kulturalną oraz rekreacyjną

  • Ogłoszenie o naborze wniosków - pobierz

A. Dokumenty obowiązkowe:

  1. Wniosek o przyznanie pomocy WoPP  - wersja aktywna
  2. Wniosek o przyznanie pomocy WoPP  - wersja pdf
  3. Instrukcja wypełnienia wniosku /WoPP/ - aktualizacja 15.11.2021 r. - wersja pdf
  4. Fiszka opisu przedsięwzięcia 2.1.1 - wersja aktywna
  5. Fiszka opisu przedsięwzięcia 2.1.1 - wersja pdf
  6. Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie konsultacji (przygotowuje Wnioskodawca - załącznik fakultatywny).
  7. Dokumenty potwierdzające zamiar realizacji operacji w partnerstwie (przygotowuje Wnioskodawca - załącznik fakultatywny).
  8. Załączniki wymienione w sekcji VII wniosku dotyczące danej operacji (przygotowuje Wnioskodawca).

B. Dokumenty do wiadomości:

  1. Planowane do osiągnięcia cele i wskaźniki związane z naborem zał. nr 1 - pobierz
  2. Karta oceny wniosku przedsięwzięcia 2.1.1 zał. nr 2 - pobierz
  3. Karta zgodności z LSR i PROW zał. nr 3 - pobierz
  4. Karta oceny zgodności z PROW zał. nr 4 - pobierz
  5. Karta formalna oceny wniosku przedsięwzięcia 2.1.1 zał. nr 5 - pobierz
  6. Protest od wyniku oceny - pobierz

C. Pozostałe dokumenty:

  1. Umowa o przyznanie pomocy - pobierz
  2. Zestawienie rzeczowo – finansowe operacji - załacznik nr 1 do umowy pobierz
  3. Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością - załacznik nr 2 do umowy - pobierz
  4. Kary administracyjne za naruszenia przepisów o zamówieniach publicznych - załacznik nr 3 do umowy - pobierz
  5. Kary administracyjne za naruszenia przepisów o zamówieniach publicznych - załacznik nr 3a do umowy - pobierz
  6. Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/informacja po realizacji operacji - załącznik nr 5 do umowy - pobierz
  7. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załacznik nr 10 do umowy - pobierz
  8. Wniosek o płatność /WoP/ (wersja aktywna) - pobierz
  9. Wniosek o płatność /WoP/ (wersja pdf) - pobierz
  10. Instrukcja wypełnienia /WoP/ - pobierz
  11. Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/informacja po realizacji operacji - wersja aktywna - pobierz
  12. Informacja pomocnicza przy wypełnianiu formularza z informacji monitorującej z realizacji biznesplanu/informacji po realizacji operacji - pobierz
  • Zgodnie z zapisem w Załączniku nr 3 do Regulaminu Rady tj. Procedurze oceny i wybory operacji w ramach LSR, część III, lit. B, pkt. 47 "W przypadku, gdy równą liczbę punktów (w zapisie do 2 miejsc po przecinku), posiada kilka wniosków, a limit środków jest niewystarczający do ich sfinansowania, Rada ustala kolejność na liście wg kryteriów rozstrzygających A, B, C ustalonych dla każdej operacji. W przypadku braku rozstrzygnięcia kolejności wg kryteriów A, B, C decyduje data i godzina wpływu wniosku"

 

  • Informacje ws. prowadzonego naboru wniosków udzielane są:
  • - telefonicznie pod numerami: 603 505 517 lub 68 320 13 55,
  • - za pośrednictwem poczty elektronicznej: lgd@miedzyodraabobrem.pl
  • - osobiście w Biurze LGD MOaB, ul. LIPOWA 1,66-003 Zabór, w godz. 9:00-16:00

 

Prezes Stowarzyszenia zaprasza

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

styczeń 2025
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.