Nabór 1/2023
Nabór nr 1/2023 w ramach przedsięwzięcia 2.1.1 Wsparcie dla rozwoju integracji społecznej poprzez inwestycje w infrastrukturę kulturalną oraz rekreacyjną
- Ogłoszenie o naborze wniosków - pobierz
A. Dokumenty obowiązkowe:
- Wniosek o przyznanie pomocy WoPP - wersja aktywna
- Wniosek o przyznanie pomocy WoPP - wersja pdf
- Instrukcja wypełnienia wniosku /WoPP/ - aktualizacja 15.11.2021 r. - wersja pdf
- Fiszka opisu przedsięwzięcia 2.1.1 - wersja aktywna
- Fiszka opisu przedsięwzięcia 2.1.1 - wersja pdf
- Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie konsultacji (przygotowuje Wnioskodawca - załącznik fakultatywny).
- Dokumenty potwierdzające zamiar realizacji operacji w partnerstwie (przygotowuje Wnioskodawca - załącznik fakultatywny).
- Załączniki wymienione w sekcji VII wniosku dotyczące danej operacji (przygotowuje Wnioskodawca).
B. Dokumenty do wiadomości:
- Planowane do osiągnięcia cele i wskaźniki związane z naborem zał. nr 1 - pobierz
- Karta oceny wniosku przedsięwzięcia 2.1.1 zał. nr 2 - pobierz
- Karta zgodności z LSR i PROW zał. nr 3 - pobierz
- Karta oceny zgodności z PROW zał. nr 4 - pobierz
- Karta formalna oceny wniosku przedsięwzięcia 2.1.1 zał. nr 5 - pobierz
- Protest od wyniku oceny - pobierz
C. Pozostałe dokumenty:
- Umowa o przyznanie pomocy - pobierz
- Zestawienie rzeczowo – finansowe operacji - załacznik nr 1 do umowy - pobierz
- Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością - załacznik nr 2 do umowy - pobierz
- Kary administracyjne za naruszenia przepisów o zamówieniach publicznych - załacznik nr 3 do umowy - pobierz
- Kary administracyjne za naruszenia przepisów o zamówieniach publicznych - załacznik nr 3a do umowy - pobierz
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/informacja po realizacji operacji - załącznik nr 5 do umowy - pobierz
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załacznik nr 10 do umowy - pobierz
- Wniosek o płatność /WoP/ (wersja aktywna) - pobierz
- Wniosek o płatność /WoP/ (wersja pdf) - pobierz
- Instrukcja wypełnienia /WoP/ - pobierz
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/informacja po realizacji operacji - wersja aktywna - pobierz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu formularza z informacji monitorującej z realizacji biznesplanu/informacji po realizacji operacji - pobierz
- Zgodnie z zapisem w Załączniku nr 3 do Regulaminu Rady tj. Procedurze oceny i wybory operacji w ramach LSR, część III, lit. B, pkt. 47 "W przypadku, gdy równą liczbę punktów (w zapisie do 2 miejsc po przecinku), posiada kilka wniosków, a limit środków jest niewystarczający do ich sfinansowania, Rada ustala kolejność na liście wg kryteriów rozstrzygających A, B, C ustalonych dla każdej operacji. W przypadku braku rozstrzygnięcia kolejności wg kryteriów A, B, C decyduje data i godzina wpływu wniosku"
- Informacje ws. prowadzonego naboru wniosków udzielane są:
- - telefonicznie pod numerami: 603 505 517 lub 68 320 13 55,
- - za pośrednictwem poczty elektronicznej: lgd@miedzyodraabobrem.pl
- - osobiście w Biurze LGD MOaB, ul. LIPOWA 1,66-003 Zabór, w godz. 9:00-16:00