Zarząd
Zarząd LGD składa się z 5 członków - Prezesa, Wiceprezesa, Skarbnika, Sekretarza i Członka Zarządu. Wyboru wszystkich członków Zarządu dokonuje Walne Zebranie Członków w głosowaniach na poszczególnych Członków.
Do kompetencji Zarządu zgodnie ze Statutem Stowarzyszenia LGD MOaB należy:
- przyjmowanie nowych Członków Stowarzyszenia,
- reprezentowanie Stowarzyszenia na zewnątrz i działanie w jego imieniu,
- kierowanie bieżącą pracą Stowarzyszenia,
- wdrażanie (realizacja) Lokalnej Strategii Rozwoju,
- opracowanie oraz aktualizacja Lokalnej Strategii Rozwoju oraz jej załączników,
- opracowanie oraz aktualizacja Planu Komunikacji,
- opracowanie i aktualizacja Regulaminu Rady oraz jego załączników oraz Procedur grantowych i jej załączników,
- opracowanie i aktualizacja innych dokumentów związanych z wdrażaniem LSR, w szczególności: Harmonogramu planowanych naborów wniosków oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji LSR,
- opracowanie oraz realizacja projektów własnych w ramach PROW,
- zwoływanie Walnego Zebrania Członków,
- zarządzanie majątkiem i funduszami Stowarzyszenia,
- podejmowanie decyzji w sprawie zaciągania zobowiązań finansowych,
- powoływanie biura oraz zatrudnianie kierownika biura Stowarzyszenia i innych pracowników tego biura,
- ustalanie wysokości zatrudnienia i zasad wynagradzania pracowników biura Stowarzyszenia,
- ustalanie Regulaminu Biura Stowarzyszenia,
- wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków,
- sporządzanie i podpisywanie sprawozdania finansowego.
Skład Zarządu
Imię i nazwisko | Funkcja | Kontakt |
Sławomir Stańczak | Prezes | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Lubomir Rotko | Wiceprezes | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Magdalena Świderska | Sekretarz | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Czesław Słodnik | Skarbnik | lgd@miedzyodraabobrem.pl |
Michał Łukowski | Członek | lgd@miedzyodraabobrem.pl |